bvhfrkeu

Hej :)
Som ni bkanske märker så e jag inte s¨å bra på rubriker xD
Men iallafall förlåt att jag har så dålig uppdatering men
internetet hos mamma funkar fortfarande inte men just nu e
jag inne på mammas killes jobbdata för den har nåt annat internet.
Men jag åker till pappa imorn så jag tar nog med mig min data
så kan jag uppdatera oftare. :)
Igår på matchen så förlorade bajen med 1-0 :/ Men jag o Matida
stog ju själva i klacken :O de va läskigt!! :O Asså först så va de
någon slags rökbomber eller nåt sånt men då va de inte så mycket
rök o sen så hamnade vi bakon VÄRSTA hulliganerna! dom va galna!
Sen va de en kille som stog bredvid mig som va kanske 30-40 år som
höll om mig runt midjan :S Sen när andra halvleken började... Asså
då va de så mycket rök! de va nån grön rök som kom över HELA klacken!
man kunde inte se ngt och de sved i ögonen! asså de va skit läskigt! Jag o Matida
fick panik så vi frågade (Matida frågade) några killar om man kunde dö av de (a)
men dom sa att man bara kunde bli skadad och vi fick ABSOLUT inye andas in de :O
och jag hade redan andats in massa :O Sen när matchen va slut så skrek alla
i klacken "ni ska dö efter matchen" till motståndarnas läktare :O Men jag o Matida
kom därifrån så fort matchen va slut sen mötte vi upp Daniella och Jessica som hade
stått i en annan läktare och så fick vi skjuts hem av jessicas pappa :)
Men nu ska typ jag på restaurang -.-


Där va jag o Matida :) Vi stog typ i mitten av domdär symbolerna
tror jag :O'

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0