nfroi

Hejsan tjollesvejsa!
Hehhehe xD nu sitter alla tjejerna i ett rum och alla killar i
ett annat. vi sitter och snackar lite och killarna... man vet
aldrig va dom gör där inne och jag vill nog inte veta heller ;)
Men vi har typ berättat spökhistorier och typ... JUSTE!!! våran skola
ligger precis vid en kyrkogård sen så skulle vi gå dit sen ser vi någon
som går där!!!! (i typ måndags va de en gubbe som frågade en kille
i 4an om han ville komma in i hans bil.. han bah kom! kom! :O )
men iallafall när vi såg en kille vid kyrkogården så började vi skrika och
sen så gick några av tjejerna upp till skolan igen men jag, clara, Sama och
några killar gick vidare lite och kollade och sen när vi kom tillbaka va de två
poliser där! :O de va någon som hade ringt polisen när dom hörde oss skrika :$
hahaha men nu ska vi fortsätta snacka här och så ska Matida och Sama också blogga :)

p.s man kan fortfarade inte ladda upp bilder! :@ och juste jag och min älskling
Wille har varit tsm i 1 månad idag! :D grattis min älskling älskar dig grovt!!!!♥♥

Kommentarer
Postat av: Angelica Famulak

Naaw grattis gmn! <3

2010-11-11 @ 18:39:32
URL: http://alenco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0