Övernattning! ;)

Nämen hejsan igen ;)
Förlåt att jag inte har skrivit på typ 3500 år (Matida de e mitt nya favorit nr så du vet;D)
asså mitt internet hemma hos mamma e typ läskigt :O tro mig asså när min mamma e
inne på datan så funkar de men när jag ska gå in, ne då ska de såklart inte funka!
Jag börjar tro att de e nåt spöke som bor under min säng och försöker irritera mig! :O
(Mobba inte mina konstiga fantasier xD tro mig dehär e bara början på!) Men
iallafall nu e jag och nästan alla i skolan för vi ska sova över. Matida sitter vid en datan
bredvid mig (jag sitter på imna egna lilla vita :D) och hon sjunger nåt på något språk
som inte finns asså hon hittar på och Daniella står bredvid och typ kollar på henne xd
Vendela sitter bredvid mig och typ dampar på sin ipod och aa, de e allt jag ser just nu
Asså jag försökte lägga upp bilder nyss men de funkade inte :O :O aja jag får lägga upp
många bilder imorn ist :'(
Puss på er sötnostrynen ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0