Tack Nina :D

Tjabbsen (wtf?) xd
Nu har jag kommit hem från sickla :)
Vi typ hjälpte pappa att storhandla xD
Men iallafall så vill jag bara säga Tack till Nina för din kommentar :)
Nej, bilderna e faktiskt tagna hemma hos mig med min
systemkamera :) men min pappa e fotograf så han hade massa stora
blixtar vi kunde ställa upp och sånt :) Och de faktiskt Matida som har
tagit min headerbild, visst e hon duktig? ;) ♥♥♥
(Förlåt att jag svarade lite sent men asså de stog inte att du hade kommenterat :O)

Just nu letar jag efter någonstans jag kan börja på motorcross för de känner jag för :D
Men de går inte så bra :/



Någon bild på mig ? xD

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

finaste! <3

2010-11-16 @ 20:24:31
URL: http://alenco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0